'Zand' kopen en lezen?

De boekvoorstelling van 'Zand' op 18 april in de bibliotheek van Wevelgem was al even veelbelovend als de kuiten van knallende meisjes in het liedje van Jan De Wilde.
Alles was geregeld: dichter-schrijver Paul Rigolle had zijn spitante inleiding klaar, de recensie van Jooris Van Hulle was precies op tijd gepubliceerd in MappaLibri, de schepen had zijn welkomstwoordje voorbereid en de gemeentelijke hostesses hadden de wijn al koel gezet. Theo en Alexander van uitgeverij LetterRijn waren klaar voor de reis met een koffer vol boeken vanuit de Randstad naar de uithoek van het Nederlandse taalgebied. 

Al het bovenstaande ging niet door en dat is heel jammer maar absoluut niet erg in de context van de wereldwijde coronacrisis.  Ik citeer graag uitgever Theo Van Rijn: 'Het is helaas niet anders. Persoonlijk laat ik het maar over me heen komen in de wetenschap dat ik er niets aan kan veranderen.'

Maar 'Zand' is er wel degelijk!

Woon je in Vlaanderen? 
Koop of bestel je exemplaar via je favoriete (online-) boekhandel (bijvoorbeeld deze).
Wil je liever een gesigneerd exemplaar? Dat kan, stuur me gewoon een mail (koenbib@gmail.com).

Woon je in Nederland?
Lees je liever als e-boek?
Dan kun je 'Zand' bijvoorbeeld hier bestellen.


Tip

Wil je nog meer Waddenlectuur? Lees dan ook mijn jeugdroman 'Gek van een eiland', die speelt zich helemaal af op Terschelling.
[ Zand = 18 euro| Gek van een eiland = 16 euro | Zand + Gek = € 30 euro ]
-> mail naar koenbib@gmail.com


Lees meer:

Nieuwe misdaadroman Zand
Er zit muziek in Zand!: de soundtrack van het boek
Er moet nog Zand zijn: recensies en besprekingen van het boek

Populaire posts van deze blog

In zes scènes op weekend

Duistere misdaadtrilogie

Recensies van 'Rots'